ایمرگس ایتالیا در حال رشد است

شرکت ایمرگس ایتالیا در سال 2018 با 16 درصد رشد بیشتر توانسته است توسعه‌پذیری صنعتی را به صورت کاملا" محسوسی تجربه نماید. این توسعه و پیشرفت، مرهون تحقیقات پیشرفته و ایجاد تکنولوژی‌های تخصصی در بخش تحقیق و توسعه این شرکت بوده است. شرکت ایمرگس ایتالیا با اتکا به پشتوانه علمی خود، توانسته کیفیت محصولات خود را آنچنان بالا ببرد، که مشتریان کشورهای اتحادیه اروپا، راهی به جز انتخاب این محصول با کیفیت را نداشته باشند.
درباره ما ایمرگس 6
درباره ما ایمرگس 1

یک فروش خوب

صورت‌های مالی و گردش اقتصادی فعالیت‌های ایمرگس، نشان می‌دهد که این شرکت ایتالیایی توانسته است با توسعه فناوری‌های نوین خود به گردش مالی بیش از 500 میلیون یورویی در سطح جهان دست پیدا نماید. لازم به ذکر است که 70 درصد تولیدات این شرکت ایتالیایی در خارج از مرزهای این کشور به فروش می‌رسد و کلیه کشورهای عضو اتحادیه اروپا، اروپای شرقی، آمریکای شمالی، مرکزی و جنوبی نیز از جمله مصرف‌کنندگان محصولات ایمرگس می‌باشند. شرکت ایمرگس با توجه به گزارشات سالانه سازمان ملل در خصوص، رشد گازهای گلخانه‌ای، در صدد آن برآمد تا محصولاتی را تولید نماید که دارای کمترین حجم گازهای گلخانه‌ای باشد. از این رو طبق توافقات صورت گرفته با سایر کشورهای در بخش تولید تکنولوژی و محصولات منحصر به فرد در زمینه پکیج‌های دیواری، موفق شد تا یک مجموعه بزرگ، تخصصی، گسترده و های‌تک را در بخش تحیق و توسعه خود ایجاد نماید. این “مرکز تحقیقاتی و آزمایشگاهی جدید” گامی موثر در تغییر و پیشرفت تکنولوژی‌های آینده در زمینه فناوری‌های پکیج است. با توجه به فروش 400.000 دستگاه فروخته شده توسط ایمرگس در سال 2018، می‌توان ادعا نمود که ظریب نفوذ این‌گونه محصولات در محیط مصرف‌کنندگان بسیار بالا رفته به طوری که فروش سال 2019 شرکت ایمرگس در 55 سال گذشته بی‌سابقه بوده است و گویی یک رکوردشکنی بسیار خوبی در فعالیت‌های صنعتی و در زمینه گرمایش خانگی به دست آمده است. آلفردو آمادئی رئیس شرکت ایتالیایی ایمرگس، تأکید کرده است که ”ما همچنان در حال افزایش فروش محصولات خود هستیم و سیستم‌های طراحی شده‌ای را برای ارتباط با فعالیت‌های حرفه‌ای و تخصصی آماده نموده‌ایم. این شرکت توانسته است تا با طراحی‌های منحصر به فرد خود در بخش تکنولوژی‌های جدید و سبز و با استفاده از فناوری حرارت پمپ و سیستم‌های ترکیبی، محصولاتی را تولید نماید تا تمامی افراد فعال و حرفه‌ای در این صنعت بتوانند با توجه به نیازهای خود در هر بخش از محصولات شرکت ما استفاده نمایند” همچنین این شرکت ادعا نموده است که توانسته با توسعه فناوری‌های خود در بخش ژنراتورهای هیبرید به سهم پیشرفت 30 درصدی در ایتالیا برسد.

درباره ما ایمرگس 5

سرمایه گذاری در مسیر پیشرفت

شرکت ایتالیایی ایمرکس با نگاهی رو به آینده توانسته با ایجاد مرکز جدید آزمایشگاهی و تحقیقاتی خود که حاصل یک نگاه مثبت در بخش توسعه و محیط زیست است، فناوری‌هایی را تولید نماید که بسیار همسو با محیط زیست باشد. در همین راستا سرمایه‌گذاری 6 میلیون یورویی در بخش ساخت آزمایشگاه تخصصی و های‌تک پکیج دیواری که در اکتبر سال 2018 افتتاح گردید، شاید مهم ترین دلیل حساسیت و دغدغه‌های شرکت ایمرگس در بخش توسعه فناوری و حفظ محیط زیست باشد.

یک عنصر ضروری در بنیان اجرایی شرکت ایمرگس احترام به مشتری و ارائه خدمات مناسب است که ارائه این خدمات توسط حرفه ای هایی است که در تماس روزانه با مشتریان و در خانه هایشان کار می کنند، این حرفه ای ها در واقع همان کارشناسان خدمات پس از فروش شرکت ایمرگس هستند. شرکت ایمرگس به منظور فراهم آوردن کیفیت محصولات با خدمات به همان اندازه برجسته، پرسنل نصب و نگهداری خود را با آموزش سطح بالا پروش می دهد و بر روی آخرین استانداردها و فن آوری ها تمرکز نموده و خدمات نوین و سریع خود را به مصرف کنندگان کالاهای خود عرضه می دارد.